1403-07-19 03:41
106
0
91700
مدیر آموزشگاه نمونه سینمایی گلستان عنوان کرد:

سهم مهم سینما در مباحث فرهنگی بین نسل‌ها

مدیر آموزشگاه نمونه سینمایی گلستان گفت: سینما مقوله مهمی در حرکت‌دادن مباحث فرهنگی میان نسل‌های جدید است.

سید مهدی رضویان در حاشیه برگزاری سومین جشن مهر سینمای ایران در استان گلستان که با حضور پیشکسوتان و هنرمندان سینما و تلویزیون در پردیس سینمایی کاپری گرگان برگزار شد در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: طبیعی است که همیشه مشکلات و کاستی‌هایی سر راه سینماگران و فعالان این عرصه باشد که چنین گردهمایی‌هایی فرصت خوبی برای شناساندن این اشکالات است.

این کارگردان و مدرس سینما ادامه داد: رویدادهایی از این‌ دست می‌تواند پلی میان مسئولان، سینماگران، هنرمندان و عوامل سینمایی ایجاد کند که اگر بتوانیم چالش‌های موجود را دسته‌بندی و به‌خوبی مطرح کنیم، به قوام و ترمیم زیرساخت‌های مربوط به حوزه سینما در هر استان کمک زیادی خواهد شد.

 رضویان تأکید کرد: برای تأثیرگذاری هرچه بیشتر در رفع چالش‌های جامعه انسانی امروز، به چنین تعاملاتی نیاز است، مضاف بر اینکه هنرمندان مانند افراد یک خانواده در این بسترها می‌توانند، نیازها و مشکلات حوزه خود را طرح کرده و مسئولان بخش‌های مربوطه با حمایت‌های خود به رفع دغدغه‌های آنان بپردازند.

 وی در پایان با بیان اینکه جشن مهر سینمای ایران فرصت خوبی نیز برای آشنایی دیگران با عوامل پشت‌صحنه یک فیلم و تولید سینمایی است گفت: دست‌اندرکاران حاشیه و پشت‌صحنه نقش مهمی در فرایند ساخت یک اثر دارند که کمتر دیده می‌شود.

 خانه هنر سوگند با نام پیشین سینمای نوین به مدیریت سید مهدی رضویان، مدرس و کارگردان هنرهای نمایشی در سومین جشن مهر سینمایی که در سراسر کشور برگزار شد، توانست به‌عنوان آموزشگاه نمونه سینمایی استان گلستان رتبه برتر را کسب کنند.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.